Продолжая использовать этот сайт, Вы должны согласиться на использование куки

​Ақмола облысында мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық бақылау жүргізілуде

​Ақмола облысында мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қоғамдық бақылау жүргізілуде

Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заңнаманың сақталуын бақылауды қамтамасыз ету мақсатында ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Ақмола облысы бойынша департаментінің қызметкерлері жұртшылықпен бірлесіп «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы «КЕ АҚ Ақмола облысы бойынша филиалының Халыққа қызмет көрсету жөніндегі қалалық бөлімдерінде «қоғамдық бақылау» жүргізді.

Іс-шара барысында жеке куәліктерді жарамдылық мерзімі өткен жағдайда беру бойынша ұсынылатын мемлекеттік қызмет түріне ерекше назар аударылды.

Жеке куәліктің қолданылу мерзімінің асуына 10 күннен асса азаматқа ескерту жасалады, бірақ 30 күннен асса айыппұл түріндегі әкімшілік жаза қарастырылған.

Әкімшілік жауапкершілікке тарту жағдайларын болдырмау үшін жеке құжаттардың қолданылу мерзіміне назар аудару қажет.

Сондай – ақ, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы «КЕ АҚ (ХҚКО) филиалының кез келген халыққа қызмет көрсету бөліміне» жүгіну арқылы «электрондық үкімет» порталында мобильді азаматтар базасында өз мобильді телефон нөмірін тіркеуге болады.

Мұндай тіркеу болған жағдайда, мобильдік құрылғыға құжаттың қолданылу мерзімінің өтуіне байланысты жеке куәлікті ауыстыру қажеттігі туралы хабарлама келіп түсетін болады.

Сондай-ақ, мүмкіндігі шектеулі жандар жеке куәлікті үйден ала алады. Ол үшін 1414 нөмірі бойынша байланыс орталығына хабарласып (қоңырау шалу тегін), өтінім қалдыру қажет. Бұдан кейін, сізге Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті толық ақпарат алу үшін ХҚКО қызметкерлері хабарласады.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бақылау үшін мемлекеттік корпорация бөлімдерінде, мемлекеттік кірістер басқармаларында, халықты жұмыспен қамту орталықтарында және т.б. мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалауға мүмкіндік беретін «Digital Agent» мобильді қосымшасы жұмыс істейді.

Теріс баға берілген жағдайда ақпарат дереу Департаменттің қызметкеріне түседі, ол істің мән-жайын анықтау және проблеманы шешу үшін өтініш берушімен байланысады.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын тұрақты жетілдіру, оларға азаматтардың еркін қол жеткізуін қамтамасыз ету стратегиялық міндеттер болып табылады және Департаменттің тұрақты бақылауында.


Общественный контроль за качеством оказания госуслуг проводится в Акмолинской области

В целях обеспечения контроля за соблюдением законодательства в сфере оказания государственных услуг, сотрудниками Департамента Агентства РК по делам государственной службы по Акмолинской области совместно с общественностью проведен «Общественный контроль» в городских отделах по обслуживанию населения филиала НАО «Государственная корпорация «Правительство для граждан» по Акмолинской области.

В ходе мероприятия особое внимание уделено государственной услуге по выдаче удостоверения личности с истекшим сроком действия.

В случае, когда, срок действия удостоверения личности истекает более 10 дней, но не более 30, то гражданину выносится предупреждение. Более 30 дней предусмотрено административное взыскание в виде штрафа.

Во избежание случаев привлечения к административной ответственности необходимо обращать внимание на сроки действия личных документов.

Также, возможно зарегистрировать свой мобильный номер телефона в Базе мобильных граждан на Портале «электронного правительства» с помощью электронно – цифровой подписи или обратившись в любой отдел по обслуживанию населения филиала НАО «Государственная корпорация «Правительство для граждан» (ЦОН).

В случае наличия такой регистрации, на мобильное устройство будет поступать уведомление о необходимости замены удостоверения личности в связи с истечением срока действия документа.

Также, лица с ограниченными возможностями могут получить удостоверение личности на дому. Для этого, необходимо обратиться в Контакт центрпо номеру 1414 (звонок бесплатный) и оставить заявку. После, с вами свяжутся сотрудники ЦОНа для получения более подробной информации необходимой для оказания государственной услуги.

Для контроля качества оказания государственных услуг функционирует мобильное приложение «Digital Agent», которое позволяет оценить качество оказания государственных услуг в отделах Государственной корпорации, управлениях государственных доходов, центрах занятости населения и т.д.

В случае отрицательной оценки информация моментально поступает к сотруднику Департамента, который связывается с заявителем для выяснения обстоятельств дела и решения проблемы.

Постоянное совершенствование качества оказания государственных услуг, обеспечение к ним свободного доступа граждан являются стратегическими задачами и находятся на постоянном контроле Департамента.  

20:28
470
Нет комментариев. Ваш будет первым!