Продолжая использовать этот сайт, Вы должны согласиться на использование куки

​Connected конференциясында білім беру жүйесінен болашақтың адамына тапсырыс беру туралы талқыланды

​Connected конференциясында білім беру жүйесінен болашақтың адамына тапсырыс беру туралы талқыланды

Connected конференциясында білім беру жүйесінен болашақтың адамына тапсырыс беру туралы талқыланды

18 қазанда болашақ образын түсіну туралы Connected халықаралық конференциясы барысында «Болашақтың білімі: Жаһандық көшбасшылық үшін зияткерлік капиталды қалыптастыру. Тапсырыс беруші кім?» атты панельдік сессия өтті:

Ұйымдастырушылар атап өткендей, білім, инновация және креатив экономика мен қоғамның негізгі ресурстары болып табылатын интеллектуалды капитализм дәуірінде индустрияландыру мен жаппай өндіріс үшін бұрын қалыптасқан білім беру моделін түбегейлі қайта қарау қажет.

Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің алдында икемді, креативті, тез өзгеретін ортада үнемі оқуға және бейімделуге қабілетті болашақтың адамына тапсырыс беру міндеті тұр.

ҚР Оқу-ағарту министрі Ғани Бейсембаев атап өткендей, бүгінгі балалар, дәлірек айтсақ, олардың менталитеті мен психологиясы өткен ұрпақтан, оның ішінде интернет арқылы қарым-қатынастың қолжетімділігі мен білімді тез, сапалы және кез келген ыңғайлы форматта алу мүмкіндігіне байланысты айтарлықтай ерекшеленеді.

«Біз миллениалдар немесе X буынының өкілдері ретінде Z немесе альфа буыны үшін білім беру ортасын қалыптастыру қажеттілігіне тап болып отырмыз. Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің алдында жаңа технологиялар мен қолда бар академиялық базаны қалай біріктіруге болады деген күрделі міндет тұр, - деп атап өтті Ғани Бейсембаев.

Бұл мәселе бойынша өз пікірін Канзас университетінің еңбек сіңірген профессоры, сондай-ақ білім беру жүйесіндегі реформалар жөніндегі сарапшы Йонг Чжао (АҚШ) білдірді. Ол білім беру саласындағы реформаларды білім беру процесіне жаңа технологияларға сұранысы бар және оған дайын адамдар енгізуі керек деп санайды.

«Менің ойымша, оқыту дербестендірілген болуы керек. Әр бала ерекше және олардың өзінің қызығушылықтары мен қабілеттері бар. Баланы не қызықтыратынын түсіну және осы қызығушылықтарды дамыту маңызды. Біз әр оқушының жеке ерекшеліктерін ескеретін оқыту моделін әзірлеп жатырмыз», - деді ол.

Егер оқушы білімге ашық болса, онда ол оны алады. Жаңартылған білім беру жүйесінің бұл принципін Minerva Project негізін қалаушы және бас директоры Бен Нельсон (АҚШ) айтты.

«Білім беру жүйесі өзгермейтін болып көрінгенімен, іс жүзінде айтарлықтай өзгерістерге ұшырады. XIX ғасырдың басынан бастап Оксфорд пен Кембридж элиталары жазбаша емтихандар мен стандартталған оқу жоспарларын енгізу арқылы білім беру стандарттарын белгілеп беретін еді. Нәтижесінде біз көбінесе ресми білім беретін, бірақ сыни тұрғыдан ойлауға және нақты мәселелерді шешуге үйретпейтін жүйеге ие болдық. Осылайша білім екі негізгі қағидаға негізделген: білімге ашықтық және оларды игеруге бейімділік», – деп санайды ол.

Корд педагогикалық институтының негізін қалаушы және креативті директоры Элисон Танкер (АҚШ) педагогтармен жұмыс істеуге көп көңіл бөлуді ұсынды.

«Біз педагогтармен жүргізіп жатқан жұмыс оларға қажетті құзыреттер беруге және білім берудегі инновациялардың мүмкін екенін көрсетуге бағытталған. Біз бар стереотиптерді жойып, студенттерге креативті болуға, қоғамда өзара әрекеттесуге және мәселелерді өз бетінше шешуге мүмкіндік бергіміз келеді. Негізінде, біздің мақсатымыз – мұғалімдерді оқушылармен біртұтас команданың бір бөлігі ретінде сезіну үшін оқытудың жаңа тәсілдеріне шабыттандыру. Біздің педагогтар бұл сынақтарға дайын екеніне сенімдіміз», - деді Э.Танкер.

Кездесу барысында заманауи мектеп бағдарламасына жасанды интеллект енгізу мәселесі бірнеше рет көтерілді. Алайда, сарапшылар бұл бастаманы қолдағанымен, бірде-бір бағдарлама оқушы мен оқытушы арасындағы байланысты алмастыра алмайды деген шешімге келді.

«Білім беру туралы айтқан кезде, біз бұл тек технология мен ақылды бағдарламалар туралы ғана емес екенін есте ұстағанымыз жөн. Google сияқты компаниялар мұғалімдер мен оқушыларға адам болып қалуға көмектесуі керек. Қазір бізге тек білім ғана емес, сонымен бірге қарым-қатынас жасау, командада жұмыс істеу және т.б. дағдылар қажет. Біз мұғалімдерге олардың жұмысының бір бөлігін өз мойнына алу арқылы көмектесе аламыз, осылайша олар шынымен маңызды нәрсеге – оқушылармен қарым-қатынас жасауға көбірек уақыт бөле алады!»,- деп түйіндейді Google компаниясының Орталық Азия бойынша мемлекеттік органдармен байланыс және мемлекеттік саясат бөлімінің басшысы, Ольга Скороходова (БАӘ).

Жалпы алғанда, Connected-2024 конференциясына әлемнің 20-дан астам елінен 1500-ге жуық делегат қатысты.

Қазіргі заманның негізгі сын-қатерлері мен мүмкіндіктерін талдау мақсатында конференция жаһандық құндылықтарды ілгерілетудің маңыздылығына сенетін әлемнің әртүрлі елдерінен келген өзгеріс агенттерін, сондай-ақ білім мен сараптаманы саналы түрде қолдануды біріктіреді. Бұл жасап жүрген нәрселері әлеуметтік өзгерістерге әкелетін және жеке адамдардың дүниетанымына әсер ететін адамдар, әлеуметтік қозғалыстар мен ұйымдар.

Олардың қатарында футурологтар, философтар, инновациялар мен технологиялар саласындағы көшбасшылар, қоғам және мемлекет қайраткерлері, дін қайраткерлері, әлемдегі жетекші EdTech-компаниялардың, халықаралық ұйымдардың, трансұлттық корпорациялардың және т.б. құрылтайшылары мен өкілдері бар.

Connected-тің басты міндеті – болашақтың біртұтас синхрондалған бейнесін қалыптастыру.

CONNECTED конференциясының бас демеушісі еліміздегі жетекші агроөнеркәсіптік холдинг – AITAS холдингі.

Іс-шараның стратегиялық серіктестері ҚР Ғылым және жоғары білім министрлігі, ҚР Оқу-ағарту министрлігі, Білім беруді тұрақты дамыту қоры.

БАҚ өкілдері үшін байланыс:

+7 771 083 5035

+7 778 577 3866

+7 701 216 88 62

E-mail: media@connected.kz

13:05
326
Нет комментариев. Ваш будет первым!