Нарушение прав потребителей выявили в одном из бутиков ТРЦ «РИО» в Кокшетау
2023 жылдың шілде айының соңында Ақмола облысы бойынша сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаментіне Көкшетау қаласының тұрғыны «РИО» СОО бутиктерінің бірінде тұтынушылардың заңмен белгіленген құқықтары бұзылып жатқандығы, атап айтқанда мемлекеттік тілде тауар және қызмет көрсету туралы ақпарат жоқ, «тұтынушыға арналған бұрыш» жоқ екендігі туралы өтінішпен жүгінді, тұтынушыларға фото, видео түсіруге тыйым салыңды.
6-2-баптың 3-7-тармақтарына сәйкес Қазақстан Республикасының Ақмола облысының сауда және тұтынушылардың құқықтарын қорғау департаменттерінің тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заңнамасының сақталуын мемлекеттік бақылау субъектісіне (объектісіне)бармай профилактикалық бақылау нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтарды жою туралы барлық қажетті түсіндірмелері бар ұсынымдық хат жіберілді, олар келесі күннен бастап он жұмыс күні ішінде орындалуға тиіс оны тапсырған күннен кейін (хабарлама).
Азаматтардың өтініштерін жедел қарау үшін шағыммен онлайн режимінде Е-Отыніш арнайы платформасында немесе тұтынушылардың құқықтарын қорғау жөніндегі телеграм ботқа жүгінуге болады.
В конце июля 2023 года в департамент торговли и защиты прав потребителей по Акмолинской области обратился житель города Кокшетау с обращением о том, что в одном из бутиков ТРЦ «РИО» нарушаются установленные законом права потребителей, а именно нет информации о товаре и обслуживания на государственном языке, отсутствует «уголок для потребителя» и, кроме того, запрещают потребителям вести фото-, видеосъемку.
Согласно пунктов 3-7, статьи 6-2 государственный контроль за соблюдением законодательства Республики Казахстан о защите прав потребителей департаментов торговли и защиты прав потребителей Акмолинской области субъекту государственного контроля было направлено рекомендательное письмо со всеми необходимыми разъяснениями об устранении нарушений, выявленных по результатам профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля, которые должны быть исполнены в течение десяти рабочих дней со дня, следующего за днем ее вручения (извещения).
Для оперативного рассмотрения обращений граждан обратиться с жалобой можно онлайн на специальной платформе Е-Отініш либо в телеграм-бот по защите прав потребителей.